Vi jobber for at du skal være fornøyd

Vårt mål er at du som kunde skal være 100% fornøyd med jobben vi gjør. Skulle det likevel hende at du ikke er fornøyd vil vi gjøre vårt beste for å ordne opp.

> Les mer

Hva gjør jeg dersom jeg er misfornøyd?

Ta kontakt med oss og forklar problemet. Du kan kontakte oss ved å fylle ut skjemaet. Husk å legge ved bilder dersom det gjelder kvaliteten på arbeidet. Klager må sendes til oss innen 48 timer.

Vi besvarer klager innen 2 virkedager. Jo mer informasjon du har gitt oss, jo lettere vil det være for oss å finne en løsning som passer deg.

Avhengig av hva problemet gjelder vil vi for eksempel kunne tilby å sende samme renholder på nytt, sende en ny renholder eller kontakte IF forsikring.

Fyll ut skjemaet under for å sende inn en klage


Forsikret av IF

Det er selvfølgelig ikke vanlig at noe blir ødelagt, men dessverre kan uhell skje. Derfor vil vi være på den sikre siden, og sørge for at du som kunde er beskyttet uansett!

Mens rengjøringen pågår har du ulykkesforsikring, ansvarsforsikring og kriminalitetsforsikring for opp til 10 millioner kroner. Hvis noe skjer ber vi deg kontakte oss, så tar vi det videre med IF.

Lurer du på noe?

Sjekk ut vår FAQ eller kontakt oss på e-post til kundeservice@plusstidhome.no. Vi hjelper deg gjerne!